fotobok och gullig detalj

Jag har härmed skickat in bilderna till min fotobok. Skönt! Nu är det bara att vänta på att den ska dimpa ner i postlådan. Tar väl några veckor tror jag. Den är fylld med fina bilder från fina bloggar... Min egen lilla inspirationsbok :)



Här är en gullig detalj jag gillar i köket just nu :)




Inez och Charlie ligger och myser i soffan ikväll. På tal om Charlie, jag såg en stor fet grå katt som såg exakt ut som charlie, fast med lite kortare päls. Han är väldigt mycket misstänkt för övergrepp på min Inez i våras...

Kommentarer
Postat av: camilla

Bra gjort Viktoria :) Det blev väldigt fin!

2009-09-30 @ 05:26:43
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0