ingen speciell rubrik...

Idag är jag hemma. Sjuk. Som vanligt.
Har varit halvsjuk i flera veckor. Halvsjuk betyder sjuk utan feber.. Varför känns det alltid som att man måste ha feber för att man ska räknas som sjuk? För så är det ju egentligen inte. Jag har haft ont i huvudet fram för allt, och ont i kroppen. När man kommit hem från jobbet har man varit så slut att man nästan somnat i soffan, vilket inte är likt mig. I fredags var jag så dålig att jag faktiskt somnade och jag har legat i soffan nästan hela helgen. Så idag stannar jag hemma från jobbet. Är nog hemma imorgon också.


Jag blir så rastlös av att sitta så jag har sandpapprat vardagsrumsbordet och målat halva. Sen orkade jag inge mer så nu ligger jag på soffan och vilar... Kollar i panduros reakatalog och är bra sugen på att beställa en hel del! Var sugen på lite stämplar!

Nu ska jag slå på tvn och se vad det är för dynga.. Kanske laddar hem lite nya one tree hill avsnitt istället ;)

Kommentarer
Postat av: maria

Krya på dig!!!!!! Kram/mor

2009-09-21 @ 17:42:38
Postat av: Camilla

Åh krya på dig! Du får ringa om du har tråkigt. Länge sedan vi hördes nu. Jag har sytt de knasiga djuren på masikin, men hålet är sutt för hand. Haha!

2009-09-21 @ 19:43:37
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0