Ler-tags!

Ja, jag köpte hem cernitlera. 24:-, vit. :)



Massor av tags! Enkelt att göra och inget kladd.. blev rätt bra!
Först gjorde jag bara tomma tags och gjorde hål med den vassa kniven jag hade.. Men sen kom jag på att man kunde göra bättre hål med en nål, om man använde nålhuvudet... då kom jag även på att jag kunde skriva med nålen (hade önskat att man hade små stämplar men... ). Några blev riktigt bra, vissa blev väl..ehh, sådär. haha

Ikväll tänkte vi promenera till Eriks mormor och sååklart så måste jag ta med mig något..


En halvhemmagjord sheatvål med rosendoft inslagen i ett fint panduropapper och en soap-tag :)




Kommentarer
Postat av: maria

Halloj! Fina tags! Vart kan man få tag i stämplar tro? Skulle vara kul att jobba lite med. Jag har ägnat mig åt att sticka dig en disktrasa. Klar! Börjat på en ny helt i lin och linnefärgad. Har ett pysselil igen men du borde ha varit här. Kuligare då! /kram/mor

2009-09-26 @ 11:57:33
Postat av: camilla

tjusigt! Vilken idé!! :) Pyssla på du där i Sverige! Ha det bra :)

2009-09-26 @ 23:07:58
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0