Loppis :)

Vi råkade åka förbi en loppis idag innan vi åkte på folkracet.. :)
Här kommer resultatet!


Två stycken mindre krukor, jätte söta, 5 kr st.


Två dukar, här är första. 15 kr!


Här är andra, 20 kr :)


Köpte en fin ljusgrunka, lite rostig, för 20 kr. Blev jättefin på mitt altare hahaha


Här har vi en halvkass bild på mitt så kallade altare haha... Bara en samling fina saker.

Upptäckte att jag har alldeles för mycket grejer! När jag skulle pula in krukorna i köket så fanns ingen plats! Jag har inte hjärta att ta bort något heller, massa fina saker står i skåparna..
Så nu måste vi hitta ett hus snart...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka fynd :) Ja, man har för mycket saker. Ett hus vore lösningen på alla problem. En stund i alla fall....

2009-09-12 @ 17:00:55
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0