Morgonstund har guld i mun

Eller inte, jag sitter på jobbet och väntar på barn, men ingen har kommit än. Trött är jag...Typiskt måndagar... Inge så många har skrivit in tid så du måste vara på jobbet då vi öppnar för säkerhetsskull... Men det blir rätt tråkigt, så jag får väl passa på att läsa vk på internet...

I lördags blev det stan och letade streetrace.. Mycket spännande måste jag säga och igår läste man på vk.se att någon idiot till polis körde rätt mot två bilar som tävlade. Tyder på lite inteligens tycker jag, spelar det någon roll att han hade rätt att göra det för att stoppa dom? Nu sitter någon stackare i häktet för mordförsök på polis.. Polisen borde hellre omhändertas och skickat till psyket för att vara självmordsbenägen...
Dom ifrågasätter varför privatpersoner ställer upp bilarna för att stoppa utryckningsfordon, men förstår inte att det bl.a är för deras egen säkerhet? Och för att racet ska bli av såklart.

Nä, nu ska jag ta fram boken med barnvisor och låna gitarren. Jag ska bli rockstjärna :) Iallafall på dagis, hoppas på att barnen blir mina fans.

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du blir nog deras stora idol ska du se ;)

2009-09-14 @ 12:44:47
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Camilla

jag tror jag ska ge bort den till min systerdotter som fyller år nästa vecka. Får göra en egen sen och döpa den till något udda :D Ja, du får lägga ut lite bilder så jag får dregla över alla gosa svampar :)

2009-09-15 @ 08:39:41
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0