Nyaste projektet...



I Eriks kompis ladugård stod en hel drös med fönster... Jag fick ta ett! :)
Nu har jag rengjort och putsat och ska så småning om sätta upp det på väggen.. Tänkte ha ett 15 centimeters mellanrum mellan väggen och fönstret och hänga upp det i taket... hoppas det blir läckert... Sen tänkte jag att man kanske man tända något ljus på väggen så det lyser igenom fönstret :)

Hoppas det blir bra..


Jag får väl fota igen när vi satt upp det... Jag kan behöva lite hjälp av min händiga karl :)

Kommentarer
Postat av: maria

Hej Vännen! Värsta idén med fönstret. Som om jag

skulle ha kommit på det själv. Jättefin fönsterruta!

ska hämta min provdocka på posten imorgon!!!!!

Kramar/mor

2009-09-30 @ 22:30:31
Postat av: Camilla

Det där blir nog toppen! Mycket pyssel du har för dig på sistone :) Nu ligger jag i lä haha!

2009-10-04 @ 20:03:40
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0