dags att deklarera..

Japp nu var det dags. Förra året var första året jag fick tillbaka något på skatten. En tusenlapp. Samma summa som jag alltid brukar vara skyldig! Men nu stod det 3300 kr tillbaka! Weeeeiii!! PLUS att jag får göra reseavdrag också... Jag kommer att bli riiik!!!! :D

Känns skönt med torsdag idag. Då är det snart helg! Vi tänker premiärgrilla i helgen, för nu är förbanne mig våren här :) Bara plusgrader på termometer betyder grilla och så frön! Jag har planterat lite idag, både kryddor och lite blommor...  Nu har jag såklart glömt min adapter på jobbet så jag kan inte visa mina loppisfynd idag... Var ju på loppis igår och köpte lite fina saker faktist... Bl.a. en jättefin plåtburk med blommor på, snyggt slitna silverbrickor och en trälåda att ha blommor i...

Microkokad blomkål med vitsås och bacon till middag idag. Mums!

Kommentarer
Postat av: maria

HAHAHA! Ingen shopping Viktoria!!! In på banken bara eller betala av nåt lån kanske.....

2010-04-08 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0