äntligen husägare!

Vi har fullt upp med huset, därför har jag inte unnat mig en sekund framför datorn.

Vi målar och målar, väggar, trappräcken, dörrar, lister osv.. Väntar nu på tapeter till hallen och mitt älskade pysselrum som jag för övrigt fick inviga ikväll :)

Fullt upp och jag är väldigt trött, men ändå kom ett pyssel il ikväll. Jag har gjort en kul grej med skafferiet också... Inte klart än men... Ska bli kul när internet fungerar som det ska, och man har lite tid över. Då ska jag visa en massa bilder på huset och på vad vi håller på med!!! :)

Imorgon ska jag åka till stan och köpa kakelfärg. Å idag var grannen här som råkar vara rörmokare ;) Då fick vi en ny hög fin kran:)

Nu ska jag måla fler varv.. :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Kul att greja med ert nya hus, ska bli kul att få se bilder:)

2010-08-04 @ 21:11:54
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0