Tips för fint papperspyssel!

Jag har investerat i ett Eyelet tool och eyelets (öljetter) från panduro... WEEEIIII säger jag bara!!
På extrapris nu för 129:- (ord. 169:-) och öljetterna för 25 alt 39 kr för en förp. med 200 st.


Se så fina etiketterna blir.. Det är inte ett dugg svårt heller att göra.. Med verktyget följer det med hålstansar och saker att platta till öljetterna med, så, allt man behöver alltså. Å 25/39 kr, man behöver då inte snåla med dom heller! Åååå vad kul det ska bli till jul..

Gjorde en presentpåse också, men... visst är det lite jul över den? Haha att man inte kan vänta längre än till september.. (30 aug...)



Nu har jag suttit en stund och spanat på internet efter pysselidéer.. Nåt måste man ju ha att göra nu när älgjakten börjar... Då har jag inte mycket till sällskap här hemma! Bara jag och Elvis.

Jag har då sökt lite inspiration till ett kakfat.. Måste bara ta mig till en loppis!

Nästa helg hämtar vi valpen! Nova ska hon nog heta.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja det måste jag :) Sitter ofta och klurar på hur det ser ut i ert nya hus! haha. Så någon dag ska det väl passa att komma förbi.



Fina etiketter du har :) De som får de fina paketen kommer nog att bli nog så glada över utsidan!



Ha det bra

Kram



2010-08-31 @ 07:54:06
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0