Glöggkväll!

Ikväll har vu bjudit in några goda vänner på glöggkväll! Lite mys nu innan julafton..
Igår skulle vi pynta granen och göra fint, men det var ju svårt då vi inte kunde hitta julgransbelysningen...
Så desto mer stress idag! När jag slutar jobba ska jag åka och handla glögg m.m, köpa en julskjorta till Erik, handla en julklapp, köpa julgransbelysning och sen hem och göra middag, pynta granen och göra iordning för glöggkvällen. PUH! En sak i taget givetsvis :)

Nu är det riktigt mysigt hemma och ikväll blir det till att spela julmusik så vi får någon julstämning! För imorgon är jag ledig! Då ska jag till frissan och sedan på kvällen är vi bortbjudna på middag hos Eriks farmor och farfar.

Nu ska jag återgå till arbetet!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0