Julklappsinslagning..

Det är bland det mysigaste med julen :) Få sätta sig med allt pyssel, tända ljus och försöka skapa de vackraste paketen :)




Elvis gillar att vara med när jag pysslar. Han provlåg alla kartonger och lekte med alla snören, sen låg han och snarkade i min tröja på golvet :)



Idag ska vi åka till stan och handla de sista julklapparna. Känns skönt att vara ute i god tid hehe... Ett år var jag och handlade det mesta under julaftonsveckan å det var inte kul!!!! Köerna kändes kilometerlånga och en stadsresa som brukade ta en timme tog fem... Det kommer säkert vara massa köer idag också, men jag har bara en julklapp jag ska köpa, i en affär där det inte brukar vara så knökat :)
Måste hitta något till jobbet också.. På onsdag ska vi ha julmys med personalen och alla ska ha med sig en julklapp för 50:-... Får se vad man hittar :)


Erik gick sista jaktprovet med Rambo imorse.. Det sista provet - spårprov! Han klarade det galant och nu är våran lillvovvsing Svensk Jakschampion! KUL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0