Armband!

Testade göra ett armband med lite grejer jag fått från Pysselgrottan! Kokosnötringarna rear dom ut nu dessutom! Skynda fynda!






Med matchande örhängen... Som dessutom är gjorda på bara några minuter! Har dom på mig nu förresten:) Barnen tyckte jag var så fin i dom och var mycket fashinerade av materialet.. Dom döpte även sin dinosauriebild till "Kokosnöten"



Det är lätt att skapa när du har en bild i huvudet och sedan köper det du behöver. Det är svårare att skapa något när materialet är bestämt men du inte har någon aning om vad du ska göra av det... :)

Kommentarer
Postat av: PysselGrottan

Tycker att det blev jättebra. Jag skall också ge mig på kokosringarna här i veckan om jag får tid. Det var ungefär det samma med armbandet som jag också tänkt mig.



Ha en fin dag!

2010-02-15 @ 08:13:33
URL: http://pysselgrottan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0