Typiiiiiiskt. Jag är arg.

Vi bestämde oss ikväll för att bjuda Eriks föräldrar på middag imorgon... Perfekt tänkte jag, bra tillfälle att äntligen få käka upp rådjuret vi har i frysen.. Fick det av mamma och pappa... Oj så jag har längtat efter det.
Bästa köttet tror jag. Mmmm... Erik föreslog att vi gör en gryta av det. ALDRIG! Det ska vara en bra kryddad stek i ugn, blodig och med trattkantarellsås...
Nu när vi ska hämta upp det från frysen i förrådet är den borta. Kollar i våran lilla frys... Nä. Erik går och kollar... Inget rådjur. "Jag kanske råkade skicka med det och röka tillsammans med dina föräldrars kött" säger Erik. KLANTARSEL! Nu får han gott ut och jaga rådjur. Finns typ inga här så det kan ta ett tag men... Ååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.............
Hur kan man råka... ååh...

Då blir det fil och flingor imorgon. Oj vad jag blir arg. jävla... HMM!



Lite goda nyheter iallafall. Jag har fått låna Eriks pappas gamla mobil.
Dåliga nyheter är att jag fortfarande inte har någon kamera.

Men jag har gjort en liten gardin av ett gammalt lakan med monogram till ytterdörrens hemska fönster. Från det fönstret ser man rakt in i lägenheten.... Borta! :)

Imorgon åker jag till storstan för att shoppa lite! Känns kul, men jag är så trött ikväll så det känns ändå lite jobbigt... Men, efter en god natts sömn så bör det kännas bättre :)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0