äntligen...

ja, internet har inte fungerat över huvudtaget hos oss nu och jag har ingen aning om varför. Erik ska köpa en ny nätverkskabel idag iallafall, får se om den var problemet...

Nu har jag rast på jobbet iallafall och tog med mig minneskortadaptern hit! Så här ska visas!:)

Igår var jag på loppis i Bjurfors. Där fyndade jag ett perfekt litet hallbord! har saknat något under spegeln för att ställa t.ex. hårsprayen på!

Före:



Efter:


50 kronor betalade jag.. plus lite färg:) Knoppen är original, så charmig att jag inte hade hjärta att byta den.





På före-bilden ser ni på benen att det sitter nå svarta grejer. Det var nå plaströr med text på så dom åkte. Istället lindade jag mitt älskade natursnöre:)



Ja, nog fan var det värt en 50-lapp? :)

Kommentarer
Postat av: Vero

Jättesnyggt.



Jag håller på och plockar ihop lite och tänkte skicka till dig efter helgen, eller i mitten av nästa vecka. Om du nu har tid?



Hoppas du har det gott och att du snart på internet igen. =)

2010-01-18 @ 20:12:46
URL: http://pysselgrottan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0