magkatarr

Jo det är nyaste sjukan jag drabbats av. Var och handlade medicin på apoteket på lunchrasten idag...
Jag har inte hunnit pyssla så mycket på sista tiden och ibland känner jag att jag saknar både ork och inspiration! Inspirationen kommer ju vanligtvis i vågor så det kanske var dags för en liten break. Min bärbara dator är inlämnad för reparation så det blir inte lika ofta man sitter vid datorn heller.. är inte bra för ryggen att sitta här.. Stordatorn står tillfälligt på våran sideboard och man sitter på en gammal oskön pinnstol. Nog var det bättre att ligga i soffan med bärbara!

Idag har jag iallafall beställt lite pyssel och fått lite idéer på vad som kan göras... Har bl.a. beställt Kinaböcker från Pysselgrottan, det kan aldrig bli helt fel :)

Nu ska jag snart färga håret, vilket är på tiden. Jag kan inte lägga upp några bilder från den här datorn eftersom jag gör det via minneskortet.. USBsladden till mobilen har jag ingen aning om var den är!

Imorgon åker vi till stan och shoppar lite, sen åker vi till mamma och pappa och sover över. På lördag får vi storfrämmande från stan så då ska det nog bjudas på lite god mat! Hoppas jag har matlust då för nu är jag då inte ett dugg sugen på mat... Får bara ont i magen.

Jaja, vi får nog höras efter helgen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

usch då :/ Du får ta det lugnt och äta mild mat, inte stekt och kryddade saker så går det nog över :)



Ha så skoj i helgen!

2010-01-29 @ 14:23:37
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Catrin

Det var väl dumt att drabbas av magkatarr. Jag hoppas att du mår bättre snart & att pysselinspirationen (och orken) kommer tillbaka snart.

2010-01-31 @ 10:16:30
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0