Bidrag 8



Jag har gjort ett fat på fot! Jag är väldigt förtjust i de grytunderlägg jag sett att några inredningsbloggare har gjort så jag tänkte utveckla idén lite.. Jag gillar att ha fina saker framme på köksbordet och hade tänkt ställa dit en bricka. Men nu när jag fick möjligheten att vara med i Panduro Concrete Challenge så blev det ett fat av betong! Det är egentligen fint bara med betongen som grytunderlägg så jag kommer definitivt att göra fler! Jag har gjutit den i en mindre pajform och lagt en virkad spetsduk i botten. Jag gjorde även en hemmagjord armering av järntråd som jag virat runt till flera små fyrkanter (drygt) men då håller den bättre och tål lite tyngd. När jag hällt över betongen så stoppade jag dit en låg silverljusstake! Loppisfynd:) 



Första försöket var jag lite för ivrig så den gick i flera delar när jag skulle lägga ner den halvhärdade betongen på bordet.. :(

Så här ser mitt grytunderlägg ut!



Kommentarer
Postat av: Helen

Fint!

2010-06-15 @ 21:55:23
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: Camilla

Snyggt!! :)

2010-06-17 @ 18:58:57
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0