Bidrag nr 7

Här kommer mitt stora bidrag. Och bästa..


Denna möbel köpte jag för 50 kr på loppis då jag och mamma åkte för att få lite inspiration... WOW, tänkte jag..


Så här ser den ut nu!




Här är en video där jag visar hur jag gjort!



Jag är jättenöjd! Detta ska bli våran hallmöbel i det nya huset.. :)
Jag har gjutit fast ett 50-tals inspirerat fat från Lagerhaus och gjort två runda nedsänkningar med hjälp av marshallerna. Pyntat med ett rosa blockljus som blir så tjusigt mot betongen och det svarta, samt min egensydda blomkruka.

Jag gillar 50-tal så jag tror att det blir en 50-tals hall i huset. Jag har redan skaffat hatthyllan :) Och nu hallmöbeln... Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0