En vecka kvar

En vecka till semester, förhoppningsvis 3 kvar till flytten!!

Har precis betalat räkningarna och nu ligger jag framför teven. Är trött efter helgen så jag är för lat att byta kanal. Just nu är det något program på discovery om olivernas resa till affären hehe...


Om jag känner mig själv så kommer det inte bli så värst mycket bloggande i sommar. Första veckan så åker vi någonstans med husvagnen, vi vet inte vart än men... Veckan efteråt är det dags att packa och sedan flytta. Finns det tid över så blir det sola, vila och fiska.

Nästa helg blir en kalashelg. Vi firar en 20-åring, en 40-åring, en 50-åring och en 80-åring. Så lördag blir fullproppad!!



Hoppas alla haft en trevlig midsommarhelg!! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vad spännande att ni snart ska flytta!! :)



Ja det är vita tallrikar från serien "bå eld". Hittade dom i norge för en tia för 4 stycken så är väldigt nöjd! Och dom är verkligen goda att äta på haha!



Har du stora planer nu inför flytten?

2010-07-02 @ 08:08:12
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Elle

Hoppas allt är bra med dig, se till att styra upp lite mer updates i bloggen tack !;)

Kram

2010-07-11 @ 15:44:41
URL: http://sevenlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0