Mer om tävlingen...

Nu har jag kommit hem från jobbet, funderat en massa och kläckt massor av idéer på vad jag vill göra i tävlingen.
Självklart berättar jag inte om dem nu :)

Tänkte länka till Panduros blogg där man kan läsa mer om tävlingen!

Mamma har lovat att jag ska få låna hennes systemkamera haha, är lite trist att lägga upp bilder med mobilkameran... har inte råd med någon systemkamera vilket är lite frustrerande varje gång man ser något så vackert, men som inte vill fastna på bild...

Jag har varit så inne i det här med att komma på VAD man ska göra, så jag har glömt bort att äta middag. Jag är konstigt nog inte hungrig.


Nu är det bara att vänta tills grejerna kommer!

Det är 3 kg betong, 1 silikonform med hjärtan, 2 burkar utomhusfärg, formgummi, penslar och en vägledning.
GUUUD vad roligt!!!!!!! Jag vill börja nu!


Juryns kriterier:
Mest nytänkande
Mest kreativ höjd
Mest troligt att inspirera

Och vinsten är ett presentkort på 4000:- på självaste Panduro! Så håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: sandra

hej hej.. tur jag hittade bloggen :) kom på när vi var på väg hem från dagis att jag sett en jätte fin betongpuff via en blogg som jag läser!!! Den kommer från http://www.grupobondi.com.ar/ .... Annars finns den på http://henricks-tankar.blogspot.com/search?updated-max=2010-03-28T07%3A14%3A00%2B02%3A00&max-results=7



kanske kan inspirera lite?? =)

/sandra

2010-06-03 @ 09:22:01
URL: http://mktvillhamer.blogspot.com/
Postat av: maria

Halloj! Har en massa idéer......Call me!/mor

2010-06-04 @ 11:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0