Äntligen hemma

Man slutar tidigt men måste alltid hämta hunden, rasta hunden, och ofta måste man via ica för att handla... Då hinner rätt mycket tid gå! Pysseltid...

Jag har planer på att styla om strykbrädan.. Den ser hemsk ut. Men frågan är om man måste använda häftpistol eller om man kan lyckas banka in några häftstift istället? Vi har ju faktist ingen häftpistol... Värt ett försök bara man lyckas bestämma sig för ett tyg.

Nu tänkte jag sitta och leta påskinspiration på olika bloggar! Wish me luck.

Jag har dessutom bokat tid hos frisören på tisdag. Så dit ska jag om jag får ledigt från jobbet, och inte ångrar mig... Det är ett lite större ingrepp än klippning denna gång, så frågan är om man ska...? Tiden är bokad iallafall men man kan ju alltid ångra sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0