Bilder på ljus

Jag köpte för ett tag sedan "stryka på bilder för ljus" på tradera... Idag kände jag att jag ville testa dem=) Har konstigt nog inte kännt något sug efter det förrän nu.. Jag brukar alltid vara så ivrig..

Här är två ljus jag fixade idag!

Det finaste... Det var denna bild jag köpte.

Den här fick jag med som "testbild"...

"Också en liten ängel behöver sova" står det...


Jag har beställt lite prylar idag från idémarkeriet (se länk till höger) Bl.a. så beställde jag frigolitägg, lavendel, spetsband och kartongpapper... får se vad jag hittar på! Men jag skulle behöva en silverbricka att göra något slags påskarrangemang på... men jag har ingen!

Har suttit och funderat på lite skojiga saker man skulle kunna göra till påsk.. En kul idé jag sett någon göra är att dela ett äggskal och plantera krasse där i! Jätte fint! Påsk och vår i samma.

Har ni nå skojiga påsk eller vårtips?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vad mycke fint du gör hela tiden :) Ditt hem är ju snart som ett museum! Bara fina saker överallt!



Tacl för tipset om pennorna. Det ska jag kolla upp! Tyget var verkligen snyggt. Du är riktigt duktig på att sy :)

Haha där ser man. Det måste jag ha missat! Vi är nog ganska lika ändå :)



Ja, jag har verkligen ingen insiration inför påsken...hm, men kolla in den här bloggen : http://hannasform.blogspot.com/

Där hittar du säkert något inför påsken :)

2010-03-20 @ 13:50:37
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0