Kuddfodral!

Det är sportlov i veckan så vi har väldigt lite barn på förskolan.. 4 hade vi idag. Så jag passade på att ta lite pysselkomp! :) Jag var så sugen på att göra ett kuddfodral och jag hade köpt några strykapå bilder på tradera för lite och ingenting... Det här trycket var en testbild jag fick med, men jag tyckte den blev lagom på den här kudden :) Skulle vilja köpa lite annat tyg för de andra... Köpte en bild med två änglar samt ett tryck med Fader vår.. Men det kan ju inte sitta på vilken kudde som helst... Hmm..
Här är iallafall dagens kudde :)




Kände för att avancera lite istället för att sy allt i ett och samma tyg. Baksidan är svart! Gud vad det är roligt att sy...

Kommentarer
Postat av: Helen

Snyggt! Jag måste se till att bli mer kompis med min symaskin!

2010-03-11 @ 20:43:09
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0