Ny lekhörna!

Ja, inte drömlekhörnan pysselrum, utan jag har fått in byrån i vardagsrummet. Så ikväll har jag pysslat ett tag med att få fint på den :) hehe ja det är en konstig hobby man har...

Byrån är inte så fager just nu, ska så småningom måla om den vit och sätta fina knoppar på den.. Men den får duga, vi är i akut behov av förvaring.. Mina pysselprylar och tyger tar sakta över lägenheten.

Jag valde ut lite prylar som skulle stå på byrån men kände att jag ville ha en tavla eller något på den... I höstas köpte jag två som jag tänkt måla om, så... fram med färgburken. Den vita såklart...

Sedan letade jag upp ett citat jag gillar och skrev ut i ett fint typsnitt. Sen var det bara att klippa och klistra... Hade velat ha ett vitt papper som bakgrund men något sådant stort papper har jag ju inte.. Så jag tog ett favvopresentpapper från panduro!






Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tjusigt!!



Ja nu tycker jag det är dags att slå till på ett hus :) Så du får dig ett pysselrum! hihi

2010-03-11 @ 21:37:40
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0