the new me



Så här såg jag ut för inte alls så länge sedan.

Efter 4,5 timmar hos frisören ser jag ut så här...


Det blev två avfärgningar, svag blekning och blonderade slingor. Å en klippning såklart. Väldigt skonsamt faktist, gjorde i princip ingen skada på håret!
Så nu är jag brun/blond/rödhårig. I sommar lär det väl blekas lite, å sen ska jag nog göra en slingblondering till... När jag lessnat. Men just nu tycker jag det blev rätt läckert :) frisyren blev jag väldigt nöjd med...

Ikväll har vi käkat lammrevbensspjäll, fetaoströra, hemmagjorda chips, laxrullar med spenat och ägg fyllda med skagen.... Gött :) Hade lite för mycket tid att planera middagen, när jag satt hos frissan... hehe

Ha en trevlig kväll! Å grattis till Camilla som fyller år idag!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Snyggo :)! Blev ju jätefint! Vilken lyxmiddag du gjorde lät smarrigt.



Tack tack! Har verkliegn haft en kanondag :)

2010-03-30 @ 21:32:07
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: alex

SÅ JÄÄVLA SNYGGT, ska fara och göra samma dirr

2010-03-31 @ 10:55:58
Postat av: Matilda Holmgren

Hellsickes Viktoria! Du vart ju het som salsa! Både den ljusa färgen o klippningen var verkligen en lyckoträff.

Puss o kram

2010-04-11 @ 21:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0