Tjolahopp!

Tänkte tipsa om en sak de har på H&M på nätet..


En kökshandduk för en femtiolapp!! Den ska jag ha, tänkte jag. Den kan man antingen göra en tavla av, ha som duk eller sy en kudde av. Det sistnämnda hade jag funderat på... Köpte handduken och nu när jag ska visa och tipsa så ser jag ju vad de har på hm nu...


hehe... juste...



Men när jag kikade på hemsidan så upptäckte jag att man faktist kan få lite inspiration därifrån!


 (Klicka på bilderna för förstoring)

Ikväll ska jag no sy ett kuddfodral. Men inte av kökshandduken utan av svart linnetyg, ikeatyg svartvitmönstrat och en gammal spets... får se om min tanke blir verklighet...? Brukar alltid hitta på något annat när jag väl börjat....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0