Nu grönskar det



Jag var på blomaffärn idag... Hittade en mårbacka som jag så länge velat ha.. kunde inte låta bli. Det slank med en betongkruka också..



Jag har alldeles för mycket blommor.. fullt inne, fullt ute. Det värsta är att alla ska in på natten också än så länge... Det är lite tragiskt men, det roliga försvinner när det är för mycket. Jag ska aldrig mer plantera BLOMMOR. Bara kryddor.. Blommor är så roliga att köpa! Fina blommande... Nu ser det bara ut som något ogräsland med 500 av samma sort känns det som. Ändå har jag slängt en massa.

Jag brukar vanligtvis döda allt jag tar i så jag planterade lite väl många frön, eftersom jag säkert inte skulle lyckas ens med hälften.. Men.. allt växte. Jag har gett bort en massa men... Det jag gillar mest just nu är lavendeln, haha å den har jag fått av Eriks söta mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0