Puuh!

Ja nu var det ett tag sedan sist. Internet har varit trasigt, sen blev det långledigt och nu sitter jag bänkad på jobbet i väntan på nästa utvecklingssamtal.

Har jagat tidningen 101 idéer idag, men fortfarande inte fått tag på den. I vännäs hade dom inte den tidningen, och här i Vindeln kanske dom skulle få den imorgon. Så, bara att fortsätta vänta.. Får dom inte in den imorgon så åker jag till storstan! För jag har mina tvålbilder med i tidningen!!!! Så, självklart vill jag kika...

Just nu har jag lite brist på idéer faktist. Och ork. Har inte blivit så värst mycket pysslande!

Men jag ska bättra mig.. :)

Nu ska jag fortsätta arbeta :)


Kommentarer
Postat av: Helen

Man kan prenumerera på den:) Jag fick min i slutet av förra veckan:) En bild på dina fina tvålar var med:)

2010-05-17 @ 22:00:42
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0