Färdigtapetserat!

Tänkte bjussa på lite bilder för att visa hur bra det vart!
Vi har fortfarande mycket att göra.. Köksskåpen vill jag ha vita, ny arbetsbänk och en ny spis!!! Sen ska vi upp med lite hyllor ocksåm men det får nog bli på söndag. Snart ska jag åka hem till mina föräldrar och kommer hem imorgon.. Men då är det party på gång! Så inget arbete :)

Så här såg köket ut när vi var och tittade på det i våras.. Observera att det inte är våra prylar :)



Nu ser det ut så här!


Hennes...


Vårt..









Erik tyckte inte att det var någon brådska att tapetsera om eftersom tapeten var ju redan vit.. Men jag försökte förklara att tapeten inte alls var det hehe...
Men jag tog en bevisbild åt honom som visar att tapeten visst inte var vit utan smutsig rosa.
Till vänster är en nyuppsatt vit tapet och till höger... den rosa.



Så nog vart det skillnad i köket :)
Hoppas det inte dröjer allt för länge med köksbänken och luckorna.. och spisen! Ugnen driver mig till vansinne.. Den är varm på en sida och kall på andra, så allt man gör i ugnen måste man vrisa om efter halva tiden så det blir jämnt. Å man kan inte ställa in någon längst ner i ugnen heller, för där ligger en värmeslinga.. Å så är den ful. Riktigt ful.  Uuursch, ut med den!!!

Vi försöker dock renovera lite i taget och med de pengar vi faktist har, dvs. inte låna. Nu efter vedpannan och diverse tankar så börjar kassan att sina...


Trevlig helg!!!!!!! Nu åker jag till mamma och pappa!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Blev riktigt snyggt!

2010-11-28 @ 18:42:42
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0