Lite jul hemifrån mig!

Min mamma ringde och klagade på att jag aldrig skrev något på bloggen.. Jag har inte haft tid riktigt, men inte heller lust.. Det är inte alls roligt att lägga ut bilder som inte är bra! haha... Dåligt ljus och suddiga.. Har återgått till mobilbilder och mobilen funkar bara i bra ljus, ex. på sommaren.. Men men, detta kanske är bättre än ingenting. Jag måste köpa en systemkamera snart!! Men det känns svårt att prioritera en kamera när vi behöver säng, soffa och massa annat dyrt!

'
Julgardinerna har jag sytt själv med tyg från Ohlssons tyger. Ljussaken fick jag av mamma i födelsedagspresent!


Just nu ser den ut såhär...


På pappas favoritaffär, JULA (av alla ställen) hittade jag den här snyggingen för... 179:- tror jag det var. Har två i köket nu...



I fönstret vid köksbänken står en ljusstake köpt på mosaik och en lökvas från MY´s blommor i Vindeln. Like it a lot!




Den här krukan fick jag av min svärmor i present! Passar bra i våran hall!


Sen måste jag ju bara visa hur det blev i köket när hyllan åkt upp ovanför fönstren!

Den här väggen är jag väldigt nöjd med!!


Sen en favorit som flera andra undrat var jag köpt..


En väldigt fin taggtrådskrans som min mamma gjort åt mig!!!


Det var allt för idag, hemma finns massor att göra :)
Lite synd bara att bilderna är så suddiga...

Sköt om er!! Kram Viktoria

Kommentarer
Postat av: Alex.w

söt, jag saknar dig syrran

2010-12-02 @ 13:21:53
URL: http://alexandrawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0