Välkommen snö!

Jag önskar bara att snön hade kunnat vara här för att stanna...


Jag har blivit en fotofreak sen jag fick låna hem mammas systemkamera. Det är verkligen roligt att ta kort när bilderna blir så fina!







Snacka om att det har öst ner snö!! Nu har vi ca 1,5 dm snö här ute... Min fina lykta har snöat över så den får stå inomhus istället:)






Jag har letat lite efter söta sätt att mata fåglarna på och ville ha något man bara kan hälla ner lite frön i, är jobbigt om man alltid ska måsta pyssla ihop nåt. Den här hittade jag i Vindeln på MY´s blommor för... om det var 169 kr.





Erik gjorde ett fågelbord i slöjden när han var liten så vi ska ta en titt på det och se om det går att använda! Ev piffa till lite hehe... Om det är fint så målar jag det vitt!

Ha en bra dag allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0