Våran läckra hallmöbel!

Eriks mormor och morfar hade ropat in en gammal symaskin med underrede på auktion i sommar men som dom inte ville ha sen. Då kom jag på att jag kanske kunde ta den och ha den utomhus och göra fina arrangemang på! (fast bara med underredet). Men då föreslog hans mormor, varför inte ha den i hallen?
SMART!!!!!!!! Så igårkväll åkte vi och hämtade den och jag hade tänkt byta ut träplattan på den till långa vitmålade brädor och försöka bredda möbeln så den får lite mer funktion.. Å när vi kom hem så kom jag på att det stod en massa brädor utanför oss, efterlämningar efter vedpanneprojektet som förövrigt är nere i källaren nu.
Brädorna ute hade jag tänkt ta in och ha provisoriskt, men seeee vad tufft det vart.







Den här hinken köpte jag på BOOM för 99:-, sen köpte jag lite blommor på buketten. Murgrönan ska få vara där jämt, men sen tänkte jag att man kan byta ut de andra blommorna när de gjort sitt :)

Jag har lånat mammas systemkamera förresten.. så jag har tagit massa bilder!! Både på lite fågelmatspyssel, bilder från vårt hus och såklart, bilder på NOVA! :)


Nu är hon väl 13, 14 veckor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0